#1 Skrevet April 6, 2006 Noen som har..???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 6, 2006 jeg har til 1986 200 Men det ble ikke noe greie på når jeg komprimerte for og legge ut... Det står også i hayness boka som du får kjøpt på biltema o.l. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 6, 2006 Er det no mulighet for å sende det på mail eller no..?` 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 7, 2006 Gi meg en adresse så skal jeg prøve de er på 5 MB 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 8, 2006 kom det fram? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 8, 2006 har du gitt opp motorbytte? så du har lagt den ut til salgs... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 8, 2006 Fikk koblingsskjema... Så mørkt på det ei stund... Var det mer som hadde gått rævva i går kveld hadde jeg satt inn igjenn ng motoren... Men etter en natts søvn og litt mer tålmodighet prøvde vi igjenn i dag, og det gikk hakke bedre... så da får vi prøve litt til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 6, 2006 jeg trenger også dette koblinsskjemaet. kan noen sende det til meg? jostein_beddari@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...