#1 Skrevet April 6, 2006 Nærmere bestemt Yokohama S306 (225/45-17 eller lignende) ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 7, 2006 Hei, Jeg har kjørt med Yokohama dekk de to siste sesongene nå. 225/4517.. Synes de har vært bra jeg! Har ikke noe vondt å si om dem hvertfall Men de holder nok ikke mer enn to sesonger! Da jeg tok av dekkene nå i høst (tredje sesongen) gikk alle fire på stria faktisk! På innsiden.. Men lavprofil holder ikke evig uansett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 7, 2006 Var det S-serien eller ? Litt usikker på de for har hørt mye om at de er elendige på vått føre, men mulig det er eldre modeller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 7, 2006 Uff, det er jeg usikker på! Til vanlig kjøring så har ikke jeg noe negativt å si.. Men så har jo ikke jeg hatt andre dekk så lite å sammenligne med da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...