#1 Skrevet April 6, 2006 Siden vi ikke skal arrangere eget treff denne sesongen, så bør vi seriøst klare å markere oss GODT på Superstreet den 30.April Har snakket litt med Ante, og vi bør komme samlet i en kolonne for å stå samlet på treffet. Jeg foreslår av vi samles kl. 09.00 på Nils Sund CashNCarry parkeringsplassen ved Hydro Texaco i Karmsundsgaten å kjører samlet bort til treffet. Kom igjen folkens, dra med dere venner å kjente med VW/Audi å møt opp til sesongens første treff! Hvem er sikre på at dem stiller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 6, 2006 Eg komme muligens med to biler, jallefall Countryen vi får se om S6 er ferdig på lakk til da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 6, 2006 Er offshore når det treffet er: bh : (går på den 27.april) men visst eg er så heldig å e heima den helgå så stiller eg nok opp.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 7, 2006 Eg kommer. Skal prøve å få ein kolega med ei strøken styla og trimma boble til å komme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 7, 2006 er også offshore så kommer ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 7, 2006 Eg stiller, var snakk om at Glen Morgan og Bjørn Arve og skal.. så da virker det som det er 3 fra stord vertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 8, 2006 Satser på å stille jeg også, håper felgene er kommet til da:) Drar sikkert me ein kompis som stiller med ombygd boble cab.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 19, 2006 Rekner med og stille eg også... Får de nye dekko mine iløpet av denna veko 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 23, 2006 ikkje fleire som stiller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 23, 2006 Skulle hatt oss ein poleringskveld i ett varmt lokale før helga forreste, bilen ser ikkje ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 23, 2006 Regne med at eg stille og... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 25, 2006 meldt bra vër og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 25, 2006 Flott, bare en polering av bilen som mangler da! håper jeg får tid til det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 25, 2006 Min e klar Tar med litt tau til banneren eg då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 25, 2006 Klar blir eg vel aldri men.. Eg stille 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 25, 2006 ser ut så da blir en god gjeng fra klubben da, men da vil no vise seg kem som kjem te slutt, men satsa på at det blir bedre vær i år en fjor:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 25, 2006 Kommer muligens til å stille jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 25, 2006 Eg komme, men muligens med en japaner: flau : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 26, 2006 Det hadde vært knall å vært med, men må jo seff offshore imorgen tidlig: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 26, 2006 komme eg og....litt ut på dagen;) blir uten poloen som står til lakk då........! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 29, 2006 Okei, da er bilen klar til oppmøte ved Nils Sund som det står i første post! Håper virkelig på bra oppmøte! GO 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 29, 2006 Nå står Volf'en blank å fin i påvente av responsen i morgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 29, 2006 Vi i stavanger satser på en noe seinere ferje og kjøring direkte til superstreet. Så jeg vet ikke hvem som kommer først? Unasett håper jeg dere får fikset to-tre plasser reservert til oss ved siden av dere. og er der på Oasen (før haugesund sentrum) det skal være i år? http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.php?t=1456&sid=ecec7f49add9bb74b632d4923cab79e1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 30, 2006 Ja, samme plass som sistgang dere var her Hans Petter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 30, 2006 Nåken som tok bilder fra dette "treffet"? så eg kan sjå ka eg gjekk glipp av... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...