Spm ang noe som kan gjøre at bilen lugger.

Anbefalte innlegg

Hei folkens og snart god påske..

Det jeg lurte på er om det finnes en føler som gjøre at bilen lugger dersom det skulle bli en feil på denne..?

For bilen min lugger hele tiden når jeg drar på, men her om dagen så fungerte den som den skulle forutenom at ladetrykket var litt lavt. Men vet ikke om det kan ha noe med temperaturen ute å gjøre.. ? Var litt mildvær den dagen, så visst det bare er en sensor som kødder med meg, så hadde det vært fint å fått byttet denne..

Noen som har noen ide på hvem føler dette kan være?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du skjekket feil koder. Kan jo være lambdasonden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja har sjekket feilkoder og får ikke opp noe. Men har hørt rykter om at det er en føler i forbindelse med et eller annet som kan gjøre at bilen ikke vil gå som den skal, så det hadde vært litt morro å fått testa den føleren om den virker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

LMM, hallgiver... kjøletemp sensor for ecu...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja har sjekket feilkoder og får ikke opp noe. Men har hørt rykter om at det er en føler i forbindelse med et eller annet som kan gjøre at bilen ikke vil gå som den skal, så det hadde vært litt morro å fått testa den føleren om den virker.

Mulig det er LMM (L uft M asse M åler ) du sikter til. Denne er vel et problem på 1,8T sånn jeg har forstått det. Denne LMM kan du prøve å rense med en ELEKTROSPRAY SOM IKKE ETTERLATER SEG RESTER, DEN FORDAMPER VEKK

Untitled-1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekket for sprukne slanger fra turbo til innsug. Akkurat de symptomene du beskriver. Kan være vanskelig å finne, sikkert bare en flenge, enn så lenge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

LMM, hallgiver... kjøletemp sensor for ecu...

Den kjøletemp sensoren for ecu-en.. Hvor sitter den og er den lett å bytte?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det er LMM (L uft M asse M åler ) du sikter til. Denne er vel et problem på 1,8T sånn jeg har forstått det. Denne LMM kan du prøve å rense med en ELEKTROSPRAY SOM IKKE ETTERLATER SEG RESTER, DEN FORDAMPER VEKK

LMM-en er både rensa og bytta opptil flere ganger så den er det nok ikke ;)

Skulle ønske at LMM-en kunne forsvinne for godt.. hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekket for sprukne slanger fra turbo til innsug. Akkurat de symptomene du beskriver. Kan være vanskelig å finne, sikkert bare en flenge, enn så lenge.

Har nettopp byttet til frontmontert IC og vet at det ikke er noen lekkasjer i noen slanger der, men er ganske sikker på at det ikke er noe på innsugsslangen heller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.