Hvordan få på dørhåndtak foran audi A4?

Anbefalte innlegg

Har klundra nå i x antall timer med det h#¤"%!&¤& dørhåndtaket.. Får ikke på den låse-saken... Sitter i en skrue på ene siden, så er det en sak som man trer på og drar den en kvart runde for å låse fast dørhåndtaket + låsesylinderen på andre siden.. Noen som har gjort det før og har noen tips? er passe trangt der.. : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min anbefaling er å ta ut hele vinduet og heisemekanismen, blir litt bedre plass der da:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har gjort det før og har noen tips? er passe trangt der.. : bh :

Been there, done that..... og det var en drittjobb!

Husker dessverre ikke eksakt hvordan jeg gjorde det, men etter mye fikling og banning havnet delene der de skulle. Det var mer et spørsmål om prøving og feiling, enn å ha peiling på hva jeg holdt på med!

Kan derfor ikke gi deg annet råd enn å ta en pause, kjøle ned forbannelsen og prøve igjen, så går det nok bra til slutt!

Låner tråden din til et spørsmål, hvis det er greit?

Mikrobryteren som styrer kupèlyset og lysvarsleren: ligger den i dørhåndtaket eller i låsekassen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min anbefaling er å ta ut hele vinduet og heisemekanismen, blir litt bedre plass der da:)

Ja har tenkt tanken.. Får vel kanskje gjøre det da om det ikke er noen andre lure triks.. : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Been there, done that..... og det var en drittjobb!

Husker dessverre ikke eksakt hvordan jeg gjorde det, men etter mye fikling og banning havnet delene der de skulle. Det var mer et spørsmål om prøving og feiling, enn å ha peiling på hva jeg holdt på med!

Kan derfor ikke gi deg annet råd enn å ta en pause, kjøle ned forbannelsen og prøve igjen, så går det nok bra til slutt!

Låner tråden din til et spørsmål, hvis det er greit?

Mikrobryteren som styrer kupèlyset og lysvarsleren: ligger den i dørhåndtaket eller i låsekassen?

Drittjobb ja.. Makan til patent.. : bh :

Er inne på en liten pause nå.. :rolleye:: smil :

Sitter en mikrobryter i selve dørhåntdaket på førersiden.. Vet ikke om det har noe med det å gjøre? Vet ikke om det sitter noe i låsekassa da jeg ikke har sett nedi der...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min bil kommer det noen tynne ledninger både fra dørhåndtaket og låsekassen. Ble litt usikker på hvilke av de som styrer kupèlyset.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De på selve håndtaket er til alarm, og eller el oppvarmet låsesylinder.

Kupelyset styres fra låskassen sammen med sentrallåsen, normalt 3 ledninger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.