Anbefalte innlegg

Hvordan får jeg av speilglassene på a4 b5? Har vippet det helt ned/opp for å se om det er noen klips, men ser ikke noe.. Er det bare å ta et skrujern å presse det ut?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bak på speilet så sitter det noen tapper med mothaker på.. Er ca 4-5 av dem plassert i en sirkel bak speilet..

Hvordan du får av speilet vet jeg ikke, da mitt var slått ut av speilhuset da jeg fant det ut...: mad :

Kan jo prøve å presse det ut men kan hende de mothakene blir ødelagt da det er tynne plastikkpinner...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bak på speilet så sitter det noen tapper med mothaker på.. Er ca 4-5 av dem plassert i en sirkel bak speilet..

Hvordan du får av speilet vet jeg ikke, da mitt var slått ut av speilhuset da jeg fant det ut...: mad :

Kan jo prøve å presse det ut men kan hende de mothakene blir ødelagt da det er tynne plastikkpinner...

 

 

jeg ser de tappene nede, men får ikke klemt de ut av det hakket de står i. Tørr ikke bryte for mye i tilfelle speilet skal knekke

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg ser de tappene nede, men får ikke klemt de ut av det hakket de står i. Tørr ikke bryte for mye i tilfelle speilet skal knekke

 

Fikk de av, måtte bruke mer makt. Noe som resulterte i 1x speilglass fikk brester

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så speilglassene sitter bare på en form for klips? Jeg il bytte mine da varmen i de ikke funker!: bh : Irriterende når du kjører inn i tuneller en fuktig dag...: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bruke makt, men samtidig være forsiktig.. :) Kjør dem helt ut ytterst så du får fingrene inni og lirk ut med litt kraft.. skrutrekker er litt på kanten til hva man kan bruke på speil/glass..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så speilglassene sitter bare på en form for klips? Jeg il bytte mine da varmen i de ikke funker!: bh : Irriterende når du kjører inn i tuneller en fuktig dag...: bh :

 

Bare såvidt jeg vil kalle det klips. De tappene som ble nevt h ar forresten ingenting med festingen å gjøre, du må som det blir nevt bruke makt, men ikke for mye.. Er bare å vippe de ut av hakka de står i.

 

For min del blir det en tur innom knoksen for å få meg et nytt speilglass : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En plastkile er fit til å vippe ut speilet med, pleier aldri å ryke.

Lurt å ikke gjøre det hvis delene er steinkalde, da ryker jo all plast!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan dere ikke skru av dekselet under speilet da?

Kommer vel til etpar av klipsa da?

speildeksel.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.