#1 Skrevet April 7, 2006 skal legge opp en fjernstyring på sentrallåsen. og jeg er litt i tvil på hvordan man skal koble dette til, og hvordan. det er snakk om en golf 3 her. her er tegningen. håper noen kan hjelpe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 7, 2006 Trodde Golf 3 hadde mekanisk låsing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 7, 2006 har ikke golf 3 i likhet med golf 2 vakuum løs da? (mekanisk?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 30, 2006 Fått det til eller?? Sliter med akkurat samme settet selv på en Golf IV.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 30, 2006 Koblet opp en Speedy fjernstyrt sentrallås i dag på min Golf3 med vakumstyrt sentrallås. Funker gull.. Hvilken sentrallås er det dere plages med å koble opp?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 30, 2006 Det er snakk om det skjemaet over her.. Bestilte fra tyskland, så er usikker på hva slags merke det er. Litt av problemet er hvilke av de 4 skjemaene over her som passer på min Golf IV, altså hvordan låse systemet er.. Også hvor jeg skal koble meg på osv.. Fint med litt hjelp takk! Lagt ut post på bilforumet også der det ligger skjema over koblingene i døra (fra haynes boka) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=117141&page=2 Setter stoor pris på hjelp da jeg har sliti med det her en stund.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 30, 2006 utifra det skejmaet som ligger hær skal du benytte koblingsskjemaet som er nederst på siden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 30, 2006 Dette er koblingsskjema i førerdør for Golf4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 31, 2006 utifra det skejmaet som ligger hær skal du benytte koblingsskjemaet som er nederst på siden! På Golf IV også? Trodde det var skjema 1 eller 3 jeg.. Hmm skulle hatt en skjema med fargekodene på, så jeg kunne sett hvilke farger det er på ledningene fra motoren! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 31, 2006 Vet ikke hvordan sentrallåsen på golf4 er.. men det er i hvertfall vakumstyrt på golf3. kan sjekke det opp med en kompis av meg som er biltekniker og jobber på det lokale VAG verkstedet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 31, 2006 Hadde du giddi det? Det hadde vært SUVERENT!! :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 1, 2006 Må vel være noen andre her som har ettermontert fjernstyrt sentrallås på en nyere VW eller Golf IV..? Hadde vært fint og fått fargekodene på de ledningene fra motoren og litt tips.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...