#1 Skrevet April 7, 2006 Gjør det samme med en standard alu felg... http://www.german-wheels.com/produkte/radinox/video3.php http://www.german-wheels.com/produkte/radinox/video.php 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 7, 2006 Uff,fikk frysninger av å se de filmene der!! Selv om jeg vet det er for å vise styrken på de felgene da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 7, 2006 Er vel for å vise styrken på radinox stålet i ytterringene deres 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 7, 2006 Ehm. Hvor får man kjøpt slike ytterringer?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 7, 2006 sykt.... Om en liten stund får jeg noen wannabe modern line felger (orginale bare ikke delte) Får håpe de holder en stund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 7, 2006 Da vet jeg hvordan felger jeg skal ha neste gang: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 7, 2006 Nekter å tro at den kanten var like fin etterpå! Men at de er like runde kan jeg nok tro, men selvsagt imponerende det også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 7, 2006 Absolutt noe for dem med en madamm som ikke ser så mye kanter...!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 7, 2006 Eller bare de som ikke greier å kjøre:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 7, 2006 Kjekt med sånne felger hvis du blir skikkelig sint på hjulene dine: bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 8, 2006 disse felgene var geniale. har kjørt skjeve 2 sett med 18tommere fra sharif på 2 år. Jeg har ikke vært borti fortauskanter nei, de blir bare bulkete på innsiden av seg selv. Noen som vet hva de koster? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 8, 2006 Lønner seg nok å legge litt penger i felger når man først kjøper. De BBS'ene eg har på vinter i år har fått seg et par skarpe hull i veien og forskjellig telehiv og så videre.. Balansering viser da null forskjell fra da dekka ble lagt på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 8, 2006 Lønner seg nok å legge litt penger i felger når man først kjøper. De BBS'ene eg har på vinter i år har fått seg et par skarpe hull i veien og forskjellig telehiv og så videre.. Balansering viser da null forskjell fra da dekka ble lagt på.. Tror mine 18x8 BBS RG-II er 6-7 år (?) gamle og dem har jaggu fått gjennomgå sin andel. Ytterkantene er vel 97% fine, men felgene er enda 100% runde. Ikke verst med tanke på at bare fjoråret alene bragte med seg 4 eller 5 punkteringer, ett par fortauskanter (frøkna i huset har bare hatt lappen i 8-9 måneder nå) og felgen ble pårygget av en ungfole med Sierra og hengerfeste. Nå er ikke pris alt, forrige bilen min hadde 17"ere fra ASA, dem holdt frem til første punktering, da var kanten inntrykket med over halvannen cm. Bilen før den igjen hadde 17" Momo - da jeg traff en fortauskant (vi holdte på å rygge inn ett hengerlass og det er definitivt ikke min sterkeste side ) gikk felgen i knas. Altså ikke bare bøyd, men "sprukket+knust+klyvd+biter". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 8, 2006 Hadde eg derimot prøvd jernstang trikset på 19" 'ene mine, så er eg stygt redd for at ting hadde gått gærent.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 8, 2006 disse felgene var geniale. har kjørt skjeve 2 sett med 18tommere fra sharif på 2 år. Jeg har ikke vært borti fortauskanter nei, de blir bare bulkete på innsiden av seg selv. Noen som vet hva de koster? De felgene deres som leveres med radinox ytterringer er temmelig kostbare,tror de som vises der (modernline 3 delt 9x16) koster ca 400 euro pr felg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 8, 2006 det vil jo lønne seg i lengden. Kjørte skjeve et sett med asa felger ene sesongen etter 3 måneder. Shariffen skylte på at jeg hadde hatt for lite luft i dekkene (var shariffen som hadde fylt dem) og ville ikke erstatte noe verken dekk eller felger. Så ble jeg forbanna og kjøpte nye felger av han, for jeg skulle kjøre langt denne dagen, men ikke de dårlige felgene hans. Kjøpte av wokas igjennom sharif, MIM felger. Disse skulle være bra. Nå er de urunde på baksida de også og det ene dekket punktert. Disse har jeg kjørt forsiktig på. Budskapet i dette: Det lønner seg nok å betale 400 euro for en felg hvis du slipper å bytte den etter 3 måneder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 8, 2006 Pluss at hvis uhellet først er ute så er dyre og bra felger som regel 2 eller 3 delte, da kan man ta å bytte ytter eller innering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 8, 2006 KOnge felger da..tåler juling som bare det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 8, 2006 Absolutt noe for dem med en madamm som ikke ser så mye kanter...!!! eller en gubbe som ikke ser kanter...!?! hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 11, 2006 Det nevnes (ikke ASA), tåler ikke den noe denne felgen da? er den ikke noe tess? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 11, 2006 Ikke noe problem å la kona lukeparkere lenger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 11, 2006 sykt!! tror nok ikke rs4 replicaene mine hadde tålt den behandlingen der:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...