"inntekt" av hugging C4 ??

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge min frontskada S6 -C4 i deler.

Noen som har formeninger? evt erfaringer? med hva jeg bør forvente å sitte igjen med etter et delesalg??

Bilen er 95 avant 2,2 aut. Strøkent svart skinn "Alt" utst. -minne på seter og xenon.

Ikke salgbart: Støtf., panser, h forskj., h lykt, h. dør, grill, radiator, klimarad.

Ikke relevant her men, noen lurer kanskje.. Bilen er Norsk fra 06/97 og ikke rammeskjev... Har ikke "billige" beskjentskaper i bransjen og vurderer derfor å selge bilen i deler.

GeirJ.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye skal du ha for ho?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye skal du ha for ho?

HO?? hele "objektet"?

-Fått prisant./forslag på 40' Men synes nok D er litt for lite...

-GeirJ-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde å ringe deg var optatt:confused: , hvis bilen er rammeskeiv så er det ikke intressant, men hvis den er hel så kommer jeg til uke å henter den:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis bilen ikke er rammeskeiv så er det jo forholdsvis enkelt å rette den opp igjen.

Nå husker ikke jeg hvor mye som var ødelagt på bilen din, men panser, skjerm, dør og fanger får du kjøpt for rundt 10 lapper brukt. Er bare å skru av det gamle og skru på nytt. Tar ikke lange tida, ikke er det spesielt vanskelig heller.

Spørs jo selvfølgelig uansett om du gidder å fikse den da, men i kroner og øre så taper du nok mindre på å fikse bilen før salg, enn om du selger den skadet.

Litt tid + blod, svette og banning vil det nok koste deg å reparere den, men jeg har fått inntrykk av at det meste som ikke innebærer retting av ramme er forholdsvis enkelt på disse bilene.

Har jo nesten bodd på Møller Bilskadesenter de siste ukene selv, overvåker reparasjonen av min egen C4. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis bilen ikke er rammeskeiv så er det jo forholdsvis enkelt å rette den opp igjen.

Nå husker ikke jeg hvor mye som var ødelagt på bilen din, men panser, skjerm, dør og fanger får du kjøpt for rundt 10 lapper brukt. Er bare å skru av det gamle og skru på nytt. Tar ikke lange tida, ikke er det spesielt vanskelig heller.

Spørs jo selvfølgelig uansett om du gidder å fikse den da, men i kroner og øre så taper du nok mindre på å fikse bilen før salg, enn om du selger den skadet.

Litt tid + blod, svette og banning vil det nok koste deg å reparere den, men jeg har fått inntrykk av at det meste som ikke innebærer retting av ramme er forholdsvis enkelt på disse bilene.

Har jo nesten bodd på Møller Bilskadesenter de siste ukene selv, overvåker reparasjonen av min egen C4. :)

Og din bil ble taksert til 80K for en "bagatellsmell" mener jeg å huske..? -da gjør dem som får pengene der en super butikk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og din bil ble taksert til 80K for en "bagatellsmell" mener jeg å huske..? -da gjør dem som får pengene der en super butikk!

Det starta som en bagatell. Har ikke gidda oppdatert tråden om kræsjen min noe videre i det siste, men bilen var rammeskeiv, pluss en del skader i forstilling, under motor osv... Det ble deler og annet materiell for 55.000 og har vel endt med jobb for rundt 50.000 nå også. : bh :

I utgangspunktet var det beregnet med ca 25.000 i deler og 50++ i arbeid. Arbeidet har gått greit, men ble mye ekstra deler å kjøpe inn.

Og JA, Møller tjener godt på å reparere biler, selvfølgelig! Det er jo ikke snakk om å kjøpe det billigste noe sted, hos meg endte det opp med en halv container med fabrikknye deler, pluss en pent brukt dør.

Skal du derimot fikse selv, så kan du løse ting på billigere måter, pluss at du ikke tar betalt for arbeidet. Sjekk f.eks. deleprisene hos Veng etter klubbrabatt, i forhold til prisene hos Møller... : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.