Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg felgpakke i dag, med nankang dekk.. Lurte på om noen har noen erfaring med de?: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjøpt meg felgpakke i dag, med nankang dekk.. Lurte på om noen har noen erfaring med de?: vinke :

Nankang er et billig dekk, hadde det på noen 17¨ fungerte greit i vann og sånt. de er harde som fy og slites ikke fort..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de er harde som fy og slites ikke fort..

Høres bra ut : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har bestilt Nankang NS2 235/45-17 og håper eg blir fornøyd med dei.. stiller store slitasjekrav, må tåle en piruett i uka minst!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut : ja :

Det at de er harde og slites ikke så fort er ALT annet enn positivt, men det vil du nok finne fort utav en regnfull dag og du er litt for modig i svingene...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde Nankang på A4'en, de var myke og gode å kjøre med :) Nesten ingen dekkstøy, men de ble fort slitt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det er litt motstridene opplysninger her nå men.. Heh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nankan er et billigdekk? drøkki maling?? : eek :

Sitter 100 ganger bedre på veien enn ett falken dekk, mens kvaliteten og støyen på dekket er lav. Gode også i regn..:)

Har meget gode erfaringer fra bruk av nankan dekk. Kan for eksempel hennvise til en kammerat av meg som kjørte på 235x35x19 gjennom hele fjor vinter, uten noen uhell. RS4 by the way: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror at en vanlig person som har en vanlig bil og kjører i vanlig fart vil være fornøyd med disse som alt annet. Skal man kjøre hardt og med stil, bør man vel helst velge et bedre dekk for sin egen sikkerhets skyld.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nankang type 2 var bra, eg køyrde med det i 2005 sesongen, og dei funka bra, tom på vått.

Men generasjon 1 var dårlig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg hadde og nankang på gamlebilen min..veldig fornøyd med disse

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.