#1 Skrevet April 14, 2004 Håper dette er riktig "avdeling" for denne forspørsel: Min A8 har en stor feil: den ble kjøpt av sin første eier uten midtarmlener foran! Hatt bilen ca 1 år nå, og armlenene savnes veldig. Designet på armlenene forandret seg i 99, fra å være smale og skrudd i setesidene, til å være bredere med rom inni og festet i en brakett mellom setene. Sjekket gjennom lokal VAG-forhandler, og prisen på nye armlener i riktig skinn og farge (stålblå), inkl. de delene som må byttes i mellom setene, kommer på nesten 20.000,- bare for delene!! Dette er jo ikke en helt kurant bil hos hoggere, og jeg har ikke fått napp hos noen i Norge eller Sverige. Er det noen som har tips/linker til andre steder det er mulig å lete? Tyskland? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 14, 2004 http://www.ebay.de er det eneste jeg kan tipse om. Å sette seg opp på "liste" hos NBS gir ikke akkurat den største uttellingen vet jeg .... av erfaring. Sleit med det samme til min gamle 98 A3 1.8T, til den så kostet armlenet usle 5.000.- og Møller mente det var bedre å bytte bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...