#1 Skrevet April 7, 2006 Hei folkens! Noen som har erfaring med dette firmaet? Mulig det heter Felgservice..Men reklamerer med navnet Dekksjekk. Ser de har billige komplette pakker, men er det noen som har peiling på priser på bare dekk? Må ha nye sommerdekk fort! Lars Ove 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 7, 2006 Sorry for "off-topic" men jeg har ett sett med 17" felger og dekk som passer Golf IV til salgs.. Kun kjørt 1 sesong, og som er strøkne.. PM - hvis intressant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2006 de er ikke så ille dyre.... kjøpte 4 nye dekk (17") + oppretting og lakkering av 2 felger og sånn, det kosta 5k ellr no.. er vel ikke så dyrt trur jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 16, 2006 Jeg betalte 3600kr for 4 wanli dekk. 235/40-18 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 18, 2006 Jeg lurer på om det var disse som var intr. i en samarbeidsavtale med oss.. Fikk en telefon for en stund tilbake av et medlem fra de kantene av lokallaget som var en kjenning av de som drev stedet. Fikk da beskjed om at jeg skulle bli oppringt av disse, men har ikke hørt noe. Så om noen er innom de er det fint om de kan høre om det har vært snakk om noen rabattordning der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 19, 2006 Har handlet endel der. Bare positive erfaringer, super service! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...