#1 Skrevet April 7, 2006 plages med at lyset for bremselys blinker i fis. alle pærer funker. (dette er under oppkobling) hva er det denne kretsen føler på sia den slår inn med at ei pære er gåen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 7, 2006 Ettermontert høytsittende bremselys, adapter eller irr i hengerfestekontakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 7, 2006 Ettermontert høytsittende bremselys, adapter eller irr i hengerfestekontakt Er orginalt bremselys oppe på bakluke. prøvde å koble ut det uten at det hjalp. har også prøvd med ekstra pærer på kretsen. hengerfeste? er jo ikke tilkoblet noe der! føler det på motstand i kretsen eller? hvordan kan man lure det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 7, 2006 Skal ærlig innrømme at dette har jeg ikke særlig peiling på, men veit at det på noen biler ( import ) kan sitte et adapter i hengerkontakta og forstyrre litt. Har desverre ikke flere tips i og med at du sier at lysa funker og pærer har rett wattstyrke osv...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 7, 2006 har henger feste med en slik en arti kontakt.(må sette på et skjøte styke for å bruke på vanli kontakter. pærer er på 21/5w 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 8, 2006 Er den jeg mener ja. Med denne i virker ikke tåkelyset som regel, men det er normalt. Tenkte kanskje den kunne sitte i og kødde til noe men.....Hva mener du med under oppkobling forresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 8, 2006 Er den jeg mener ja. Med denne i virker ikke tåkelyset som regel, men det er normalt. Tenkte kanskje den kunne sitte i og kødde til noe men.....Hva mener du med under oppkobling forresten? det er rett har ikke tåkelys! forslag til hva jeg skal gjøre med dette? kan dette ha noe å si for bremselys varslinga? se på prosjekttråden min i signaturen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 8, 2006 FIS måler vel strømtrekket. Dvs når ei pære går, så trekker den kursen mindre strøm enn om alle pærene hadde vært intakt. Derav feilvarsling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 8, 2006 da var det fikset. la en sladd over 2 ledninger ved relet. er nok kroknettet som gjør tullet her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...