Anbefalte innlegg

plages med at lyset for bremselys blinker i fis. alle pærer funker.

(dette er under oppkobling)

hva er det denne kretsen føler på sia den slår inn med at ei pære er gåen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ettermontert høytsittende bremselys, adapter eller irr i hengerfestekontakt : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ettermontert høytsittende bremselys, adapter eller irr i hengerfestekontakt : klø :

Er orginalt bremselys oppe på bakluke. prøvde å koble ut det uten at det hjalp. har også prøvd med ekstra pærer på kretsen.

hengerfeste? er jo ikke tilkoblet noe der!

føler det på motstand i kretsen eller?

hvordan kan man lure det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ærlig innrømme at dette har jeg ikke særlig peiling på, men veit at det på noen biler ( import ) kan sitte et adapter i hengerkontakta og forstyrre litt.

Har desverre ikke flere tips i og med at du sier at lysa funker og pærer har rett wattstyrke osv......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har henger feste med en slik en arti kontakt.(må sette på et skjøte styke for å bruke på vanli kontakter.

pærer er på 21/5w

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er den jeg mener ja. Med denne i virker ikke tåkelyset som regel, men det er normalt. Tenkte kanskje den kunne sitte i og kødde til noe men.....Hva mener du med under oppkobling forresten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er den jeg mener ja. Med denne i virker ikke tåkelyset som regel, men det er normalt. Tenkte kanskje den kunne sitte i og kødde til noe men.....Hva mener du med under oppkobling forresten?

det er rett har ikke tåkelys! forslag til hva jeg skal gjøre med dette?

kan dette ha noe å si for bremselys varslinga?

se på prosjekttråden min i signaturen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

FIS måler vel strømtrekket. Dvs når ei pære går, så trekker den kursen mindre strøm enn om alle pærene hadde vært intakt. Derav feilvarsling.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var det fikset.

la en sladd over 2 ledninger ved relet.

er nok kroknettet som gjør tullet her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.