#1 Skrevet April 8, 2006 Har en audi s4 b5.. Har problemer med at alarmen går en stund etter den er slått på, ..jævlig irriterende! noen som har erfaring med lignende??noen måte å deaktivere driten på inntil videre?bare bruke sentrallåsen?? Mvh Jan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2006 Har en audi s4 b5.. Har problemer med at alarmen går en stund etter den er slått på, ..jævlig irriterende! noen som har erfaring med lignende??noen måte å deaktivere driten på inntil videre?bare bruke sentrallåsen?? Mvh Jan Ingen som har vert bort i lignende?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2006 hadde det samme på golfen min, der var det microbryteren i bakluka som var gååen. alarmen gikk i tide og utide da.. fant ut at jeg kunne deaktivere alarmen ved å trykke to ganger på låseknappen på fjernkontrollen. kanskje det er det samme på kjerra di? edit: det slutter å blinke i dioden ved dørlåsen på førersia når alarmen er av. i hvert fall på min =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 13, 2006 hadde det samme på golfen min, der var det microbryteren i bakluka som var gååen. alarmen gikk i tide og utide da.. fant ut at jeg kunne deaktivere alarmen ved å trykke to ganger på låseknappen på fjernkontrollen. kanskje det er det samme på kjerra di? edit: det slutter å blinke i dioden ved dørlåsen på førersia når alarmen er av. i hvert fall på min =) Tror ikke det er likt på våre biler...men alarmen har holdt kjeft i det siste! pussig nok...lever sitt eget liv! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 14, 2006 Joda, opplevd det samme endel ganger. Men bare 1-2 ganger i året. Har starta bilen og flytta på den, så har det hjulpet. Og dersom det er en bryter som er "så der" så kan jo den ha rista seg "ok" når jeg har flytta på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 14, 2006 Joda, opplevd det samme endel ganger. Men bare 1-2 ganger i året. Har starta bilen og flytta på den, så har det hjulpet. Og dersom det er en bryter som er "så der" så kan jo den ha rista seg "ok" når jeg har flytta på bilen. Du sier nokke der...virker sannsynlig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...