#26 Skrevet Mai 12, 2006 Orket ikke mer frem og tilbake med biltilsynet, så jeg stakk innom for en etterkontroll. Etter å ha ventet i over en time, kom det en eldre kar ut og så på bilen og mangellappen, så spurte han:" Du har vel ikke byttet til andre fjærer etter forrige godkjenning?" " Nei " svarte jeg. " OK, jeg kjøper den " sa han og skrev under papiret. BILEN BLE GODKJENT: smil : Forstå det den som vil. Jeg stakk med en gang. Ville ikke begi meg inn på en diskusjon om hvorfor i hel.... bilen fikk mangellapp i det hele tatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 12, 2006 Jeg stakk med en gang. Ville ikke begi meg inn på en diskusjon om hvorfor i hel.... bilen fikk mangellapp i det hele tatt. Det kalles for offentlig forvaltning, eller sysselseting som jeg vil kalle det:D Uansett, grattis:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 13, 2006 Finnes som sagt INGEN bestemmelse om bakkeklaring, kun om at det skal være klaring til både bakke og dekk ved full fjæringsbevegelse eller full sving. Min ex-S4 var så lav at den ble sittende fast på graven hos Statens Vegvesen på Hamar da jeg skulle godkjenne senkesettet som satt på den, men den eldre gubben der bare smilte og lo litt, ristet på hodet og godkjente den. Han sa også at å føre inn alternative dekkdimensjoner i vognkortet ikke var noe vits i så lenge innpress og rulleomkrets var i orden og det ikke subber.. Hadde bare alle vært så enkle å ha med å gjøre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...