Anbefalte innlegg

Ringte sharif i stad for jeg må ha nye dekk på bilen til dama her.. De hadde kun hankook inne i 215/40-18 så da droppa jeg det intill videre.. Vet ikke helt hva de het annet enn hankook.. Noen som har erfaring fra de? Kostet 1150 eller noe ferdig på bil sa'n..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har turt å kjøpe dekka? :rolleye::P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke hatt de sjøl, men snakka med farsan tidligere i dag, og han hadde visst tenkt å sette det på Mercen sin i år... Hadde visst lest no tester og sånt som hadde sagt at de var de beste "billig-dekka" på markedet.

Det her ble jo skikkelig diffust.. : dum : Skal søke litt rundt og prøve å komme med no mer håndfast til deg.

Edit1: http://www.ctyres.co.uk/tyres/hankook.php -- So far, so good :)

Edit2: http://www.tyretest.com/pkw_sommerreifen/hankook/k104/index.html -- Ser jo ganske lovende ut:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har tidligere kjørt med noen Ventus dekk som er produsert av Hankook og har ikke hatt noe å utsette på de.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så på gummihuset.se nå og der fikk jeg opp et hankookdekk i 215/40-18 og det het Hankook - Ventus 104 ZR/YR .. Går vel kanskje ut fra at det er det shariff selger? Står ikke noe negatift på siden der iallefall...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte Hankook Ventus i 205/55-16 i fjor. Knall dekk, pumper efektivt bort vann, sitter ganske godt i svingene også. Ikke noen nevneverdig slitasje etter 10000KM.

Løp og kjøp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde hankook på bilen min for noen år siden, det skal jeg aldri ha igjen uansett pris eller tester!!!!!!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har aldri hatt Hankook dekk selv , men leste dekktesten i siste Motor der Hankook er med. Kom vel dårligst ut der , men var vel også det billigste dekket som var med.

Du får vel hva du betaler for osv....................:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har aldri hatt Hankook dekk selv , men leste dekktesten i siste Motor der Hankook er med. Kom vel dårligst ut der , men var vel også det billigste dekket som var med.

Du får vel hva du betaler for osv....................:)

Ja men samme dekkene kom best i test i Tyskland da : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt Hankook 195/45-14, funket fint det. Har Uniroyal Rain Sport Ts1 nå, de er en smule bedre på vått, men ikke så bra på tørt, og støyer litt mer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! : vinke :

Har sjekket litt rundt angående de hankook dekkene og tror jeg har funnet ut at det er 2 typer som blir blandet sammen og forvekslet..

Det er mulig jeg beveger meg ut på tynn is nå, men det får våge seg..

Hankook Ventus Prime - Billigdekk som kom dårligst ut i desten til Tv2 hjelper deg og jeg personlig ville ikke tørt å kjøre med disse dekkene..

Hankook Ventus Sport - "Kvalitetsdekk" som koster en del mer og som har ifølge tyretest.com har fått bedre karakter i testene enn f.eks Goodyear Eagle F1 GS-D3

Resultatene:

Goodyear Eagle F1 GS-D3 http://www2.sicherbestellen.de/tests/29/Goodyear_EAGLEF1GSD3_Reifentestcom.html

Hankook Ventus Sport http://www2.sicherbestellen.de/tests/29/Hankook_VENTUSSPORTK104_Reifentestcom.html

Jeg personlig skal nå på lørdag kjøpe og legge om til Hankook Ventus Sport, iden tro at det er gode dekk jeg har kjøpt! : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører Hankook Sport selv nå, 235/35/19, og jeg synes det er kjempedekk! De sportslige egenskapene er vel ikke helt oppe i toppsjiktet nei, men det er kjempedekk til vanlig bruk hvertfall! Har kjørt hele fjor-sesongen på de og kan ikke se de er slitt nesten. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører Hankook Sport selv nå, 235/35/19, og jeg synes det er kjempedekk! De sportslige egenskapene er vel ikke helt oppe i toppsjiktet nei, men det er kjempedekk til vanlig bruk hvertfall! Har kjørt hele fjor-sesongen på de og kan ikke se de er slitt nesten. :)

Hvordan er komforten og støynivået på den dimmen? Det er samme som jeg har fått tilbud på og skal kjøpe nå.. 1900,- pr. dekk hos dekkbaron1 i Ålesund.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er relativt hard gummi, så det er litt støy og det går litt utover komforten. Men det plager ikke meg noe særlig... folk er jo forskjellig da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke Motor blitt avslørt flere ganger for testjuks? Og det var vel noe om at dekkprodusentene sendte Motor dekk som var bedre enn de de la ut for salg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.