få nødblinken til å blinke

Anbefalte innlegg

ser når de fleste kobler alarmer/fjernstyrte sentral låser, så blinker lysene når den slås av/på. hvilken leding er det som blir brukt til dette?

er det noen muighet for å finne den bak i bilen?

 

golf 3

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser når de fleste kobler alarmer/fjernstyrte sentral låser, så blinker lysene når den slås av/på. hvilken leding er det som blir brukt til dette?

er det noen muighet for å finne den bak i bilen?

 

golf 3

Vil anta at det blir gitt strøm til nødblinkreleet via alarmsentralen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk et tips om at dette ble styrt av kontrollboksen til sentrallåsen. (Skulle ligge under teppet foran fører-setet)

 

 

 

- På min A4 hadde jeg først ingen blink...

- Etter bytte av låskasse på førerdør fikk jeg blink på høyre side v/låsing og åpning...

- Etter at jeg tok ut instrumenthuset uten å koble fra strømmen først (!) så har jeg nå ingen blink igjen... :confused:

 

Så jeg prøver å finne ut av dette selv :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk et tips om at dette ble styrt av kontrollboksen til sentrallåsen. (Skulle ligge under teppet foran fører-setet)

 

 

 

- På min A4 hadde jeg først ingen blink...

- Etter bytte av låskasse på førerdør fikk jeg blink på høyre side v/låsing og åpning...

- Etter at jeg tok ut instrumenthuset uten å koble fra strømmen først (!) så har jeg nå ingen blink igjen... :confused:

 

Så jeg prøver å finne ut av dette selv :)

Har du kun sentrallås, eller alarm også?

 

Har orginal sentrallås med fjernstyring, men hverken lyd eller lyssignal ved åpning.. Kun ett horn ved låsing.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sentrallås og alarm...

 

Men jeg har ikke fjernstyring. Og horn har jeg heller ikke ved åpning/låsing.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.