#1 Skrevet April 8, 2006 ser når de fleste kobler alarmer/fjernstyrte sentral låser, så blinker lysene når den slås av/på. hvilken leding er det som blir brukt til dette? er det noen muighet for å finne den bak i bilen? golf 3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 8, 2006 ser når de fleste kobler alarmer/fjernstyrte sentral låser, så blinker lysene når den slås av/på. hvilken leding er det som blir brukt til dette? er det noen muighet for å finne den bak i bilen? golf 3 Vil anta at det blir gitt strøm til nødblinkreleet via alarmsentralen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2006 Fikk et tips om at dette ble styrt av kontrollboksen til sentrallåsen. (Skulle ligge under teppet foran fører-setet) - På min A4 hadde jeg først ingen blink... - Etter bytte av låskasse på førerdør fikk jeg blink på høyre side v/låsing og åpning... - Etter at jeg tok ut instrumenthuset uten å koble fra strømmen først (!) så har jeg nå ingen blink igjen... Så jeg prøver å finne ut av dette selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 12, 2006 Fikk et tips om at dette ble styrt av kontrollboksen til sentrallåsen. (Skulle ligge under teppet foran fører-setet) - På min A4 hadde jeg først ingen blink... - Etter bytte av låskasse på førerdør fikk jeg blink på høyre side v/låsing og åpning... - Etter at jeg tok ut instrumenthuset uten å koble fra strømmen først (!) så har jeg nå ingen blink igjen... Så jeg prøver å finne ut av dette selv Har du kun sentrallås, eller alarm også? Har orginal sentrallås med fjernstyring, men hverken lyd eller lyssignal ved åpning.. Kun ett horn ved låsing. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 12, 2006 Har sentrallås og alarm... Men jeg har ikke fjernstyring. Og horn har jeg heller ikke ved åpning/låsing. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...