#1 Skrevet April 8, 2006 Noen som kan komme med noen tips om hvem som er bra på montere solfilm i fredrikstad /sarpborgs området og som gjør det til en bra pris:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 8, 2006 bruk funksjonen søk øverst til høyre, skriv da inn solfilm, finner mange tråder om dette:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2006 bruk funksjonen søk øverst til høyre, skriv da inn solfilm, finner mange tråder om dette:) tak for tipset er litt fersk her ennå hehe:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 12, 2006 solfilmspesialisten På tunejordet ved mekonomen! han har lagt film på bilen til en kompis av meg og det ble utrolig bra.. han gir deg sikkert en hyggelig pris også tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 13, 2006 De har skiftet navn til scandinavian solfilm,INFO: Frank Holst solfilm@scandinaviasolfilm.no 69 14 44 06 Resultatet blir 100%, bra service. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 15, 2006 De har skiftet navn til scandinavian solfilm,INFO: Frank Holst solfilm@scandinaviasolfilm.no 69 14 44 06 Resultatet blir 100%, bra service. Sendte dem mail så nå får jeg vel bare vente til over påske,takk for tipset gutter: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 15, 2006 bare hyggelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 27, 2006 bare hyggelig. Jeg fikk det for 4000 inkl mva helt frem ,syntes ikke det var gæærn`t.. Så da blir det nok der gett: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...