Anbefalte innlegg

Får 60/40-senkesettet mitt straks. No held eg på med å gå til innkjøp av felga. Vil det fungere greit å smekke på 18"?

Lurte på Blade-felga frå Tempedekk (Kjempetilbud i Motorbørsen ;) )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja,plass er ikke noe man har,men noe man lager;)

go for it!!!:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av ståle tufte sivertsen

ja,plass er ikke noe man har,men noe man lager;)

go for it!!!:D

Betyr det at eg må valse? : klø :

Det er nok ikkje aktuelt... :P

Prøvde forresten med RS4-felga. Syns det blei heilrått :)

audi 80rs4.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

18" skal i utgangspunktet passe det.. Men jeg er usikker på hvor "trangt" det blir foran med tanke på den senkinga..

Kanskje du må modifisere plast-innerskjermen din, evt valse litt.

Kjøp felgene, så prøver du å få plass til de etterpå.. : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikkje så veldig lyst til å begynne å valse sidan eg (og ingen rundt meg) har noko som helst slags erfaring med det, og dessutan skal bilen selgast til hausten likevel. Det blir nok Blade (i 18" viss det er "bolt-on") eller RS4 i krom i 17" :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange heroppe som har valset og som har gode erfaringer med det. Vil derimot ikke anbefale metoden til en kompis av meg. Han hadde riktignok en Opel, så det var ikke så farlig.

Skulle være sjåfør for han denne kvelden. Med 5stk i bilen og kombinasjonen brede dekk og litt senking luktet det fort brent gummi, og det kom stygge raspelyder fra hulbuene bak.

Resultatet var tre veldig fulle menn ut av bilen, bort til hver bakskjerm og tok spenn-tak mot hjulene. De bøyde altså felgene litt utover. Det hjalp litt, men ikke nok. Resten av turen kjørte vi med åpne vinduer og jeg fikk beskjed om å ha nok volum på stereoen til at vi ikke hørte noe fra hjulbuene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Sture Nerhus

Har ikkje så veldig lyst til å begynne å valse sidan eg (og ingen rundt meg) har noko som helst slags erfaring med det, og dessutan skal bilen selgast til hausten likevel. Det blir nok Blade (i 18" viss det er "bolt-on") eller RS4 i krom i 17" :)

det må jo bli kult med kromma rs4 felger da.og da slipper du valsing og sånn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av ståle tufte sivertsen

det må jo bli kult med kromma rs4 felger da.og da slipper du valsing og sånn.

Ser ut som eg går for den ;)

Men så er det dette med å ikkje vere som alle andre då... :P

Menmen, pyttpytt :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

med den senkinga er den ingen problem med 18"... jeg har 50mm senking fra H&R som er "Pynta" litt på med vinkelsliper forran tillogmed og det skurer aldri...

13.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke felger er det på bilen din Erik? Ligner litt på Keskin KT4...

mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det ser mere ut som asa felger;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er nok ASa ja... Shariff-vare:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det noe prob å få tak i de eller bare dro du rett inn og kjøpte? Jeg skal nemlig ha samme felgene nå. Sies at de er blytunge da, men bilen min er ingen racer likevel ;)

Hva slags innpress er det på de? er det 7.5"?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Erik Dahl

med den senkinga er den ingen problem med 18"... jeg har 50mm senking fra H&R som er "Pynta" litt på med vinkelsliper forran tillogmed og det skurer aldri...

Satan den er pen den bilen din(selv om det ikke var ett bra bilde:))

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Knut-Richard Sjøvold

Var det noe prob å få tak i de eller bare dro du rett inn og kjøpte? Jeg skal nemlig ha samme felgene nå. Sies at de er blytunge da, men bilen min er ingen racer likevel ;)

Hva slags innpress er det på de? er det 7.5"?

jeg og et par kompiser dro nedover til shariffen fra trondeim, uten å ha prata med ham! dekkene og felgene ordna seg på et par timer, mine + et sett med toora competizione 18" til kompisen min, som også holder på å bygge en rimelig rå B4...

det er vel 42inpress, 7.5" (det eneste dem har med 4x108, skulle så gjerne hadd 8.5, men har kjøpt meg 1cm spacere og lengre bolter etter bildet blei tatt....) og, det stemmer de ER Blytunge:-/

Roy Steensen: Takker for tilbakemld. men bilen er langt i fra ferdig da, det er mye som gjennstår, men som for de fleste så er det økonomi som bestemmer tempoet...:-/

regna litt på det istad, jeg har kosta på bilen på 1år, det en audi coupe2.3quattro 1990mod. ligger i listepris:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.