#1 Skrevet April 8, 2006 Vurderer å kjøpe meg 17 eller 18" felger og dekk til min passat. Ser at sharif har sinnsykt billige pakker på dette (5-6000 kr). Noen som vet hvilke dekk og felger man får man i disse pakkene?? Jeg sitter ikke akkurat i posisjon til å sjekke butikken deres (200 mil nordover ) Go påske til dere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 8, 2006 Hvilke felger man får? Det kommer jo helt ann på hvilken felg-pakke du velger det... Regner med at du har sett på http://www.sharif.no ? Slik jeg har forstått det så er det Nankang (som visst er ganske bra) dekk man får med i de felgpakkene som har veldig lave priser. 17" for 5995,- og 18" for 7500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 8, 2006 Sharif er helt rå i år!! Han har nok tenkt å presse ut alle andre, hehe.. Bra for oss som handler der da!! Kjøpte 19"pakke der til 12k i går!! HERLIG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 8, 2006 Sharif er helt rå i år!! Han har nok tenkt å presse ut alle andre, hehe.. Bra for oss som handler der da!! Kjøpte 19"pakke der til 12k i går!! HERLIG da vet jeg hva jeg skal gjøre i løpet av meget kort tid....takker : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 8, 2006 skal handle dær jeg og, bare han får inn felgpakkene sine snart, ringte i går og da sa han i slutten av neste uke, begynner å bli utålmodig av å gå å vente på å få kjøpt de:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 8, 2006 Finnes det noe prisliste fra han, bare på dekk?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 13, 2006 Kan slenge inn en pris værtfall. 235-40-18 koster 1195 kr pr stk. Nankang Ultra sport eller noe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...