dekk/felger fra Sharif`s dekksenter

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe meg 17 eller 18" felger og dekk til min passat. Ser at sharif har sinnsykt billige pakker på dette (5-6000 kr). Noen som vet hvilke dekk og felger man får man i disse pakkene?? Jeg sitter ikke akkurat i posisjon til å sjekke butikken deres (200 mil nordover : rock : )

Go påske til dere :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke felger man får? Det kommer jo helt ann på hvilken felg-pakke du velger det...

Regner med at du har sett på http://www.sharif.no ?

Slik jeg har forstått det så er det Nankang (som visst er ganske bra) dekk man får med i de felgpakkene som har veldig lave priser.

17" for 5995,- og 18" for 7500,- :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sharif er helt rå i år!!:evil: Han har nok tenkt å presse ut alle andre, hehe.. Bra for oss som handler der da!!: smil : Kjøpte 19"pakke der til 12k i går!! HERLIG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sharif er helt rå i år!!:evil: Han har nok tenkt å presse ut alle andre, hehe.. Bra for oss som handler der da!!: smil : Kjøpte 19"pakke der til 12k i går!! HERLIG

da vet jeg hva jeg skal gjøre i løpet av meget kort tid....takker :: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal handle dær jeg og, bare han får inn felgpakkene sine snart, ringte i går og da sa han i slutten av neste uke, begynner å bli utålmodig av å gå å vente på å få kjøpt de:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det noe prisliste fra han, bare på dekk??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan slenge inn en pris værtfall.

235-40-18 koster 1195 kr pr stk. Nankang Ultra sport eller noe...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.