#1 Skrevet April 8, 2006 Vi snakket litt om det på siste lokallagsmøte . Det er jo tide på tide med en fest igjen... Lurer på hvor mange som er interesert i å komme en lørdagskveld etter påske for eksempel...Dato kan vi sette senere...Har å lokale det går ann å leie for en rimelig penge hvis det skulle bli stor interesse for dette... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2006 Alltid interessert i en god fest: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2006 Alltid interessert i en god fest: rock : Samme her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 12, 2006 dere får legge den etter 11mai da da kommer jeg tilbake fra afrika....Eskild du får sende meg litt mail om treffet og hva du setter meg til å gjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 12, 2006 Eskild du får sende meg litt mail om treffet og hva du setter meg til å gjøre Jeppz, det skal jeg gjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 15, 2006 dere får legge den etter 11mai da da kommer jeg tilbake fra afrika....Eskild du får sende meg litt mail om treffet og hva du setter meg til å gjøre Det skal la seg ordne det vett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...