#1 Skrevet April 8, 2006 har montert alarm og vil at sentrallåsen skal kunne fjærnstyres med alarmfjernkontrollen. hvordan kobler man inn dette.. ha er hovedledningen som går inn på låsen i førerdøren?? er vel den jeg må bruke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 8, 2006 er vel ingen motor eller el.magnet i den i døra. Kun beregnet for manuell betjening. Så da må du nok ha en motor i førerdøra, hvis det ikke er noen mulighet for å koble seg til pumpa... Det enkleste er nok å sette på en motor/elektromagnet i førerdøra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 8, 2006 Det MÅ da være noe som forteller sentrallåsmotoren at førerdøren blir låst opp. Let i koblingsskjemaet også kobler du deg inn der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 8, 2006 kan jeg koble det slik? til styreenheten for sentrallåsen under baksetet.. http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2526951 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 8, 2006 Kobler du 12V til Rød/sort Unlook T12/10 så vil den vel åpne, og låse ved signal til T12/7. Men husk at dette er hentet fra Corrado, dobbeltsjekk med skjema til din bil før du prøver. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 9, 2006 i førerdøra mangler det en motor, det er kun en duppeditt som registrerer at låsen blir betjent av nøkkelen....jeg hadde samme problemet i golfen min, løsningen ble å kjøpe en liten sentrallåsmotor som selges der du kjøper alarm, så kobla jeg denne til styringen på alarmen. denne armen monterte jeg slik at når den ble operert fra alarmen skøyv den staget til dørlåsen opp og ned....funker gliemrende... kan legge til at denne motoren kostet 189,- og da fulgte det med det som trengtes for å få det til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 9, 2006 i førerdøra mangler det en motor, det er kun en duppeditt som registrerer at låsen blir betjent av nøkkelen....jeg hadde samme problemet i golfen min, løsningen ble å kjøpe en liten sentrallåsmotor som selges der du kjøper alarm, så kobla jeg denne til styringen på alarmen. denne armen monterte jeg slik at når den ble operert fra alarmen skøyv den staget til dørlåsen opp og ned....funker gliemrende... kan legge til at denne motoren kostet 189,- og da fulgte det med det som trengtes for å få det til. noen sier at man må ha egen motor i fører døra, men er det riktig?, man kan jo låse opp alle dører ifra passaskjerdøren også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 9, 2006 noen sier at man må ha egen motor i fører døra, men er det riktig?, man kan jo låse opp alle dører ifra passaskjerdøren også.. hvis du låser fra passasjersiden, går låsen på førersiden da? hvis den gjør det er det bare å finne 2 ledninger som går til vakuumpumpa...haynesboka er bra å ha da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 9, 2006 hvis du låser fra passasjersiden, går låsen på førersiden da? hvis den gjør det er det bare å finne 2 ledninger som går til vakuumpumpa...haynesboka er bra å ha da ja, det gjør den:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 9, 2006 Hva slaks årsmodell er bilen din? Si meg det så skal du få vite hvor du skal koble deg inn. Mvh Thomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 9, 2006 passat vr6 1991 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 9, 2006 Da er det to muligheter: Fargekode lock: unlock: RED/YEL BLK/WHT Her lodder du inn en på hver. BLK/YEL Her må du klippe av og lodde inn en på hver side. Begge mulighetene skal du finne bak venstre sparkeplate. Men husk å kontroll mål før du kobler deg inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...