#1 Skrevet April 8, 2006 Halloen. Fordeleren min sa takk for seg her om dagen, og jeg er på jakt etter en ny. Motoren i bilen er en 1.1 (GG), og har dusselierfordeler. Siden det ikke er flust av disse på hoggerne rundt omkring lurte jeg på om boschvarianten til denne motoren er bolt on? Kunne vel med fordel holde meg unna den franske fordelern siden den tydeligvis ikke virker En ting til er om det er noen av de andre motorene som benytter samme fordeler? Mente kanskje at 1.3 brukte den samme? Men har ingen harde fakta om det. Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 8, 2006 Halloen. Fordeleren min sa takk for seg her om dagen, og jeg er på jakt etter en ny. Motoren i bilen er en 1.1 (GG), og har dusselierfordeler. Siden det ikke er flust av disse på hoggerne rundt omkring lurte jeg på om boschvarianten til denne motoren er bolt on? Kunne vel med fordel holde meg unna den franske fordelern siden den tydeligvis ikke virker En ting til er om det er noen av de andre motorene som benytter samme fordeler? Mente kanskje at 1.3 brukte den samme? Men har ingen harde fakta om det. Noen som vet? Send en PM til Endre Dahlen, kanskje han kan hjelpe deg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...