#1 Skrevet April 8, 2006 Satt å leste i Manualen for 05 Passat at man kan lokke/åpne vinduer/soltak med sentrallåsknappen på nøkkelen. På min 03 går ikke dette. Er dette noe som man koble om/programmere? Er det noen som har opplysninger om dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 8, 2006 Dette kan programmeres med VAG-COM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 8, 2006 Hvor får man tak i VAGCOM? Er det basert på PC? og OBDII kabel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 8, 2006 Korrekt.. http://www.ross-tech.com eller eventuelt ebay.de eller finn.no , hender det er noe å finne på finn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 8, 2006 Ja, det er PC basert. Forøvrig tror jeg ikke Audi tar mange kronene for å programmere om slik at du får denne funksjonen. Kan jo også være at noen i lokallaget ditt har VAG-COM som kan hjelpe deg for en symbolsk sum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 9, 2006 Satt å leste i Manualen for 05 Passat at man kan lokke/åpne vinduer/soltak med sentrallåsknappen på nøkkelen.På min 03 går ikke dette. Er dette noe som man koble om/programmere? Er det noen som har opplysninger om dette? Bare hold inne låse/åpne knappen på nøkkelen. da går i vertfall vinduene opp/igjen. mulig soltak lukker seg ved låslig.. :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...