golf 3 går ikke som den skal...?HASTER!!

Anbefalte innlegg

hei bilen til min far har "streiket" da den: fusker mye, går ikke på tomgang og gir man gass virker d som den drukner for den kommer ikke opp i fart...

den bruker oxo mye bensin... bilen blir brukt til langkjøring og må få den til fort...:confused:

dette er da en golf 3 stv forgassser motor.. 90HK

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sjekka tennings opplegget? Jeg bytta det meste, når det kom til coil kabelen var denne stort sett brutt helt av, forstod ikke i det hele tatt hvordan bilen gikk.. Gått kanonbra siden..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm kan jo sjekke d... men den skulle jo ikke bruke mye bensin av den grunn.. det er forøvrig en 95mod

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til opplysning har ikke 95 mod forgasser hvis den ikke er ombygd. Den har såkalt mono innsprut og det ser ut som en forgasser. Det hender at denne ene dysa eller andre komponenter rundt på innsprøytningsdelen klikker, men det er vanskelig å måle uten å ha hidden tilgjengelig.

Andre ting det kan være er f.eks lambdasonden, tempgiveren til motoren.

Har desverre ingen bankers tips til deg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe takk for opplysningen.. jeg har ikke sett så nøye oppi der jeg.. har igrunn ikke settpå bilen enda... men da skal jeg se på det når jeg kommer meg hjem til fattern!

finner d vel ut på vag om de kjører feilkode på den`? jeg får jo d gratis så da er d ikke no problem:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk gummiflensen mellom innsprøytningsenheten og innsugsmanifoilen. Veldig vanlig med falskluft her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta også en titt på slangen som går fra inbsuget til bremsekraft forsterkeren, en stor svaket denne lille som er nærmest innsuget.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.