#1 Skrevet April 9, 2006 ja da er det på tide med ett påsketreff! Jeg stiller i kyllingdress og har med meg eggende min i pungen?? ehh Men vi treffes til en nesten sommer preik på Arenum klokken 1900! Det er sikkert også noen som har smelt på sommerdekka så der har vi noe og se på allerede! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2006 Jeg tar meg en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 10, 2006 Jeg kommer ikke, om ikke vwcarconsult plutselig bestemmer seg for å levere lyktene jeg bestilte i november.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 10, 2006 Jeg kommer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 10, 2006 KOmmer en tur jeg.. Må hente dv en.. . :=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 10, 2006 Supert! Jeg tar med filmene til dere som har bestilt! Håper dere som ikke har fått kommer og henter i morgen! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 10, 2006 Om dere går tomt for jug og fanteri så er det tivoli rett vedsiden av Denne gangen står jeg over, hus er viktigere enn bil denne gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 10, 2006 må nok melde pass jeg også denne gangen. huset skal legges ut for salg rett etter påske og jeg er ikke klar for noe visning ennå.... Så jeg beklager Thomas, får nok ikke plukket opp filmen ennå..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 11, 2006 Jeg stiller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 11, 2006 Jeg stiller. Stiller du med 20" da?? TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 11, 2006 Stiller du med 20" da?? TThomaz Må nok vente til FK settet er montert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 11, 2006 s4 ligaen kommer muligens en tur innom... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 11, 2006 svinger innom en tur eg og..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...