#1 Skrevet April 9, 2006 Har en 02 passat 1.8T stv som jeg hadde ut hanskerommet på i dag. Da merket jeg at det var bløtt i hanskerommet og nedover langs torpedoveggen og ved dørstolpen, og det var ganske bløtt under teppet... Er det noen som har vært borti eller hørt om at dette er et problem? Og om hvor det eventuelt kommer inn vann. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2006 Byttet frontrute eller pollenfilter på bilen i det siste? Er ett deksel over vannkassa, sitter montert mot frontruta og torpedoveggen, om ikke dette er montert riktig kan det lekke inn vann... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2006 Er det klimaanlegg i bilen? Kan være at dreneringen til denne er tett slik at kondensvannet renner inn i bilen istedet for ut av bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 9, 2006 Er det klimaanlegg i bilen? Kan være at dreneringen til denne er tett slik at kondensvannet renner inn i bilen istedet for ut av bilen. Vet at det kan være en årsak i noen tilfeller, men ser at vedkommende bor på Gardermoen, og med den temperaturen det er på disse kanter, så er nok ikke A/C anlegget i bruk gitt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 9, 2006 Noen velger å ha dette innkoblet i Auto funsksjon året rundt fordi man ellers ofte kan plages med dugg på vinduer etc. Om dette er tilfellet her er jo en annen sak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 9, 2006 Noen velger å ha dette innkoblet i Auto funsksjon året rundt fordi man ellers ofte kan plages med dugg på vinduer etc. Om dette er tilfellet her er jo en annen sak. Er det kaldere enn 4 plussgrader skrur AC'en seg av automatisk selv om den er i auto 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 9, 2006 det første jeg tenkte på når jeg leste overskriften på tråden var om det kunne være varmeapp. radiatoren, men da kommer det vel opp lyset for lite kjølevæske... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 11, 2006 pakningen under pollenfilter kassen... kjent "problem"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 11, 2006 Har en 02 passat 1.8T stv som jeg hadde ut hanskerommet på i dag. Da merket jeg at det var bløtt i hanskerommet og nedover langs torpedoveggen og ved dørstolpen, og det var ganske bløtt under teppet... Er det noen som har vært borti eller hørt om at dette er et problem? Og om hvor det eventuelt kommer inn vann. Det som også er et kjent problem er at dreneringa i ¨vannkassa¨ går tett og fyller seg med vann og begynner å renne inn i bilen.. parkerer du under trær eller lignendes? ta ut batteriet og kontroller dreneringa der. hell vann og se at vanne kommer ut under bilen.. :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 11, 2006 pakningen under pollenfilter kassen... kjent "problem"... Jepp, hadde akkurat samme problem på min 2001 passat... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 20, 2006 Var nok pakningen til pollenfilteret som gjorde det ja. Den var begynt å bli litt dårllig. Takker for tips! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 1, 2008 har vel litt erfaringer rundt dette problemet du nå ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...