#1 Skrevet April 9, 2006 Nå er våren her og bilen trenger vist litt lakkering. Panser, fram og bakfanger. Kan få gjort grunnarbeidet selv eller hjelpe til med det. Delene demonteres før lakkering. Er det noen som kjenner noen som kan gjøre det rimelig rund lillestrøm? Kan sikkert gjøre en byttejobb!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2006 EVT bytte mot skiboks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 9, 2006 kjenner ingen i lillestrøm område dessverre. men, ikke finn på å lever det til de på møller på hvam. har veldig dårlig erfaring derfra både på svart arbeid og på en garanti sak. hekkspoilern min lakkerte jeg der svart og betalte 800 kroner. kom hjem og skulle sette den på så er den veldig mye lysere enn resten av bilen. når det galt garanti saken så skulle de lakkere opp igjen taket på passaten min. for det første så ble jeg lovet 5 dager (men det tok nesten 2 uker) pluss at de hadde gjordt en dårlig jobb med klarlakken så den måtte inn igjen. (denne gangen tok det 4 dager) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...