Anbefalte innlegg

Noen som har vært borti at olje tempen har vist 130-140 grader etter 2min med veldig rolig gatekjøring?

skulle kjøre rs2`n hjem fra en utstilling igår, etter 2-3min så viste den veldig høy olje temp. stoppet og sjekka, men alt virka bra. olje trykket var som det skulle og alt hørtes bra ut. beggte slangene til olje kjøleren var kalde så termostaten hadde ikke åpnet opp, men uansett så skal vel ikke olja kunne bli så varm så fort, hvis termostaten har hengt seg? regner med at det må være føleren til innstrumentet eller at olje termostaten har hengt seg, men syns det ble så veldig fort varm. tar jo som regel litt tid føre olje får opp temperaturen. hvertfall til så varmt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Definer Rolig gatekjøring : rolleyes

 

Du kan vel kanskje klare og oppnå den tempen på en veldig varm sommerdag og flatt jern en liten periode.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

under 2000rpm langs en 50 sone vei, i 2minutter, og 5 varmegrader ute...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt liknende problem på forrige bil. Den ble solgt før jeg fikk fikset det, men det var garantert dårlig kontrakt i føler, ledning eller dårlig lodding i instrumentbrettet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ca 110-120 grader etter å ha kjørt i kjekk fart et par timer på autobahn i over 30 grader i skyggen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

feilen var dårlig kontakt nede på føleren på motoren..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.