#1 Skrevet April 10, 2006 Hei Har en kamerat som trenger 4 stk alufelger med sommerdekk til en Golf 2. Gjerne 15" eller 16". Noen som har eller vet om noe? Hilsen Thomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2006 Hei Har en kamerat som trenger 4 stk alufelger med sommerdekk til en Golf 2. Gjerne 15" eller 16". Noen som har eller vet om noe? Hilsen Thomas Jeg har. ring meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2006 Jeg har også. Selges billig. Rial Viper 15" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2006 Jeg har også. Selges billig. Rial Viper 15" Hvor mye skal du ha for de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 11, 2006 1000,- for alle fire. Men noen av dekkene er utslitte. Eventuelt billigere hvis han kjøper de idag f.eks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 11, 2006 1000,- for alle fire. Men noen av dekkene er utslitte. Eventuelt billigere hvis han kjøper de idag f.eks. Skal gi han beskjed eg. Har ikke tilfeldigvis noen bilder av de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 11, 2006 Ikke for hånd desverre. Skal se hva jeg klarer å rote frem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 11, 2006 rial viper ser vell sånn ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 11, 2006 Skal gi han beskjed eg. Har ikke tilfeldigvis noen bilder av de? Fant ett dårlig bilde av ene felgen. Sendte det til deg på scanauto mailen din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 11, 2006 Fant ett dårlig bilde av ene felgen. Sendte det til deg på scanauto mailen din. Takker. Kommer tilbake på d når jeg vet mer jeg. Kan ikke du sende meg pm med mob nr ditt, så kan han ringe deg!!!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 12, 2006 bump bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 14, 2006 Jeg har også. Selges billig. Rial Viper 15" Er felgene solgt? Har mulig en som er intresert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 14, 2006 De er solgt til kompisen til thomas for 800 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...