#1 Skrevet April 10, 2006 Som topic sier:Er dette bra dekk? Har fått tilbud på 6800,- for disse i 225/40-18 hos et firma i Askim.Er dette en bra pris? Lars Ove 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2006 Hvis det er S02 eller S03 har jeg hørt mye godt om de. Står vel pole position på de også regner jeg med. Ser det slik ut? 5800 kr inkludert frakt hos dekkonline.com Eller slik? 6746 kr hos interdekk.no + frakt Dvs, du har fått en god pris for dette er visstnok de billigste stedene å handle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 10, 2006 Hadde disse på audi caben. bra dekk med meget bra gripp og bra slitestyrke men de kan støye litt mer en vanlige dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 10, 2006 På Dekkonline.no koster dise dekka ca 1450.- pr stk. + omlegg /avbal. Så det virker som en OK pris . Da regner jeg med at prisen du oppgir er ferdig på felg/bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 7, 2008 Har fått pris på 2900,- på 215/35/16, 4 stk, bare dekk. Er det grei pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...