#1 Skrevet April 10, 2006 Hei.. Har nettop fått mine TSW Kyalami Chrome, å lurer derfor hvordan jeg skal vedlikeholde dem for at de skall se gull ut hele tiden:) Noen tips?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2006 ikke noe annet at du må polere disse oxo... jevnlig..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 10, 2006 Autosol er vel bra egnet for chrome..: klø :Flotte rims forresten!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 10, 2006 takk for tips! kom med flere vist noen har:) har montert på bilen nå, venter kunn på senk:) noen kjappe bilder før de måtte kjørest inn:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 11, 2006 Pent ! blir skikkelig nice når du får senk. så litt høy ut ja.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 11, 2006 Hei.. Har nettop fått mine TSW Kyalami Chrome, å lurer derfor hvordan jeg skal vedlikeholde dem for at de skall se gull ut hele tiden:) Noen tips?? Har Tefcar (teflon) behandlet mine ASA BS5 hos et bilpleiefirma her i byen. De påstår det skal hjelpe. Gjenstår å se.. Betalte rundt 1000,- + moms. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 11, 2006 Det beste stedet du kan kjøpe disse produktene, er på en Harley shappe, har selv kjøpt der, for padder som er ferdig til bruk, ikke masse støv og annet du for ved å bruke polerings garn og autosol. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 11, 2006 Har Tefcar (teflon) behandlet mine ASA BS5 hos et bilpleiefirma her i byen. De påstår det skal hjelpe. Gjenstår å se..Betalte rundt 1000,- + moms. gjorde du det når de var nye? todde det var tut og kjør jeg:) får vurdere litt hva jeg skal gjøre: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 11, 2006 gjorde du det når de var nye? todde det var tut og kjør jeg:) får vurdere litt hva jeg skal gjøre: klø : Ja, tok det når de var nye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 11, 2006 autosol må du være forsiktig med for det kan ripe:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 11, 2006 autosol må du være forsiktig med for det kan ripe:o jaha?? da vil jeg ikke bruke det, er det anbefalt å polere dem nå som de er nye? berre å smøre på å tørke av? har kunn polert bil før: flau : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 11, 2006 autosol må du være forsiktig med for det kan ripe:o Helt riktig. Må ikke bruke autosol på de nye felgene dine. det er altfor grovt og når du har såpass strøken glans i felgene som det er nå så vil du få riper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...