Hva er det det er garanti på i forstillig? (Multilink)

Anbefalte innlegg

Har Passat -98 mod med multiknirk/klonk.... Har lest en del på forumet her om hva det er som er garanti på, og hva som ikke dekkes av garanti, men det er så mange meninger rundt omkring: klø : , og jeg ble ikke noe klokere..:confused: Noen som enkelt og greit kan si hva det er som det er garnti på??

Bilen har trilla 195 000 km nå, og det er visst en grense på 200 000km, så det er på tide å få ut fingeren..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er utvidet til 5 år eller 250k mener jeg. men kun på nedre fremre armene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Usikker på om det fortsatt er da siste info jeg har er at det var slutt på garanti/aksjon på disse i 2005. Den gjaldt da inntil 200 000km. Ring evt. Møller verksted og spør ang. dette. F.eks Hamax Auto på 32 18 16 66

 

Uansett gjaldt dette da KUN nedre fremre armer. I tillegg har du nedre bakre pluss fremre og bakre oppe. Altså 8 armer i alt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

aksjon 40G3 og 40G4 er avsluttet fra fabrikkens side. Dette innebærer 0 dekning om du har slakk, og ikke vært der før nå!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okay, da er den saken grei.... Fikk byttet begge fremre nedre armer her for en stund siden på garanti: smil : , men det har kommet en liten klonk nå den siste uken eller så....: bh : Ikke vits i å mase noe mer om garanti da...

Thank`s everybody...: smil : Tips på hvilken av di 6 resterende armene det kan være?? Det er "klonk" i homp: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.