#1 Skrevet April 10, 2006 Hei! noen som kunne gitt meg en detaljert forklaring på hvordan jeg kan få strøm på skivene og samtidig koble de på den gamle bryteren i bilen? Mvh. Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 12, 2006 Ingen som har det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 12, 2006 Bruk søkefunkjsonen.. Ligger en tråd ute om dette... Vil absolutt anbefale deg å legge opp en egen kurs på dette, med relè styring, da lyspotmeteret ikke tåler belastning ( Maks.belastning er 1A, og kobler du til plasmabelysningen drar det 3A tilsammen ). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 14, 2006 Fant flere tråder men er en anelse grønn på dette så en god beskrivelse hadde vært utrolig hjelpsomt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 17, 2006 Ingen som kunne gitt meg en god beskrivelse? Hadde blitt utrolig takknemlig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...