#1 Skrevet April 10, 2006 Skal lakere en bak fanger i black magic perlemor. Lurte på om noen kan gjøre dette rimelig her i grendlands området? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 12, 2006 Jeg også trenger en lakkering på bakfangeren etter at min bedre halvdel kom til skade for å rygge inn i brøytekanten i vinter... Så hvis noen vet om noen som er drevne på lakkering for en fornuftig pris er jeg også takknemmelig for det... SWS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 12, 2006 har en kompis som er lakkerer, men han har en god del å gjøre for tiden. Jobber på Bentsen Car Custom. Snakket med han i går, og han var villig til å ta noen jobber, og prisene er ganske bra! Om dette hørtes greit ut, kan jeg høre med han. Men som sagt, han har endel å gjøre, så det kan ta litt tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 1, 2006 Peiling på hva det koster å lakke en bakfanger? Og om det er mye å gjøre der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 7, 2006 Bjørge karosseri og Bilskade senteret har jeg dorlig erfaring med.. Greit at man kan vere uheldig men når di BEVIST slepper ut biler med sig å sitronhud da blir jeg litt grinete altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...