#1 Skrevet April 10, 2006 Regner med at det er 17" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2006 mtm bimoto replika.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2006 mtm bimoto replika.. Hvem har disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2006 Hvem har disse? Dekk Sjekk i Askim har de bla.a. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 11, 2006 audisentrum har sikkert noen sett liggende igjen. billige og greie felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 14, 2006 Audisentrum er utsolgt på 18" Sharif hadde de ikke. Har kontaktet Dekk Sjekk via mail så jeg får bare vente spent på svar. Andre som vet hvem som selger disse ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 14, 2006 har vel vært som "BIG 310" hos en eller annen dekkforhandler om jeg ikke husker helt feil, er vel bare å google etter det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 14, 2006 har vel vært som "BIG 310" hos en eller annen dekkforhandler om jegikke husker helt feil, er vel bare å google etter det. Fant ingenting jeg..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 15, 2006 tror pole position har disse, dem kaller dem for RS4 felger uten senterdeksel... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...