Anbefalte innlegg

God påske alle sammen!!!!:glad:

 

hvis jeg skal bygge om golfen min hvilken bil skal jeg da bruke som donor? : klø : kan få en passat vr6 til en grei pris! er denne gunstig å ta deler fra eller må jeg skaffe flere deler?

passer alt rett over?har hørt at man må ha bakstillinga fra en golf 3 vr6! stemmer dette? eller passer bakstillinga fra passaten også?

noe mer som må modifiseres og andre deler som må skaffes???eller skal jeg gå for en golf 3 vr6 som donorbil?

 

håper noen kan hjelpe meg med å svare på dette!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke helt 100% sikker på dette men jeg mener og ha hørt at forstilling/bakstilling fra passat ikke passer på din golf. Men at for/bakstilling fra golf 3 vr6 skal passe rett over. Hvis dette stemmer hadde jeg nok gått for en golf 3 donor bil.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har også hørt at traversen fra passat vr6 ikke passer golf 2 eller jetta 2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har også hørt at traversen fra passat vr6 ikke passer golf 2 eller jetta 2

 

traversen fra passat g60 syncro passer i vert fall ikke.

 

Er ikke helt 100% sikker på dette men jeg mener og ha hørt at forstilling/bakstilling fra passat ikke passer på din golf. Men at for/bakstilling fra golf 3 vr6 skal passe rett over. Hvis dette stemmer hadde jeg nok gått for en golf 3 donor bil.....

 

bakstillingen skal vel passe rett over, er bare litt breiere..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må ha hovedtraversen fra G3 og bakstilling fra G3, men du kan bruke spindlene på passat bakstillingen rett over på G3 bakstillingen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.