Frieksos i flens på Golf 4 Gti

Anbefalte innlegg

Det er frieksos i flensen på bilen min. Dette er en komplett del med rør og katalysator.

Hvor mye koster en racekat? Fordeler/bakdeler?

 

Har ikke fått sjekket på Møller enda, linjene deres var opptatt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et tips,kjøp kat-erstatnings-rør. Da får du mere lyd og mere futt i bilen :) Mye billigere enn en kat som gjerne koster MANGE tusen kroner.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvordan blir det da med lamdasonder? Det sitter en forran og en bak katalysator. Skulle tro det ble noen feilkoder da. Og hvordan blir avgassen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvordan blir det da med lamdasonder? Det sitter en forran og en bak katalysator. Skulle tro det ble noen feilkoder da. Og hvordan blir avgassen?
Skal visst gå bra med lambada-sondene,Supersprint leverer slike rør mener jeg på ?? Mere lyd er jo aldri å forakte ;) Mener på Audisentrum monterer slike kat-erst. rør på flere biler de trimmer........hvis du er bekymret for avgasser på eu-kontroll så får du ta vare på katen du har å evt få sveiset den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja d spørs d da..:o Men er d vanskelig å få bøyd til slike rør, og hva slags skal jeg bruke?

Hva koster bare rør? Og race kat?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja d spørs d da..:o Men er d vanskelig å få bøyd til slike rør, og hva slags skal jeg bruke?

Hva koster bare rør? Og race kat?

Her har du link til Supersprint sin hjemmeside...ser ut som det er MANGE alternativ til deg der :)

 

 

http://www.supersprint.com/a_prodotti.asp?modello=vwgol51

 

 

Løp å kjøp : smil : LYD er viktig!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja lyd er viktig:)

 

Men pris da? hva ligger et slikt rør på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pris vet jeg ikke......ta å fyr avgårde en mail til Audisentrum å hør på pris. Evt. sjekk på Supersprint sin hjemmeside om hvem som er Norsk importør. EDIT: Felgimport er Norsk importør ser jeg på Supersprint sin side. http://www.felgimport.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

FY og FY!!

 

Nå hørte jeg på pris og d er hvertfall ikke aktuelt.

 

Bare røret uten kat koster 3700,-

Kat erstatter koster 9678,-

 

Tror ikke det nei, haha: eek :

 

 

Ikke noen billigere alternativ da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

FY og FY!!

 

Nå hørte jeg på pris og d er hvertfall ikke aktuelt.

 

Bare røret uten kat koster 3700,-

Kat erstatter koster 9678,-

 

Tror ikke det nei, haha: eek :

 

 

Ikke noen billigere alternativ da?

: faint : Det var dyrt!! Billigste er vel å pille av røret å få det sveiset...........: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det i flexikoblingene det lekker? Ikke så lett å få sveist det akkurat. Og om det er slike på så er det ikke rart at delene er dyre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.