#1 Skrevet April 11, 2006 Siden felgene mine enda ikke har kommet fra Kollevold, lurte jeg på om noen kan hjelpe meg med en kjapp photoshop? Er så spent at jeg snart sprekker.. Felgstørrelsen er 16", det er de grå øverst til høyre på bildet. Takk: vinke : Lagt inn et litt bedre bilde, av en annen bil, er vel 15" på det bildet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2006 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 16, 2006 Ingen? Hiver meg på her jeg er det noen som kan photoshope hvite 19" RS4 på en sort A3 Sportback:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 16, 2006 her vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 16, 2006 Takk Hallvar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 17, 2006 dette blei værst,andreas......... : rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...