#1 Skrevet April 11, 2006 Noen som driver med det i Aust-Agder? Er snakk om en Jetta 1991 mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2006 Noen som driver med det i Aust-Agder? Er snakk om en Jetta 1991 mod varsling av hjulbuer?? noko nytt på jettaII ?? : haha : fra spør til topic. det er vist ein som reiser rundt i landet som driver med dette. han skal vist vera veldig flink http://www.valsespesialisten.no/index.php 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2006 varsling av hjulbuer?? noko nytt på jettaII ?? : haha : fra spør til topic. det er vist ein som reiser rundt i landet som driver med dette. han skal vist vera veldig flink http://www.valsespesialisten.no/index.php Hehe takker 9*16 felger og 60mm senk = varsling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2006 Si ifra om dere vet om noen i Arendalsområdet da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 11, 2006 Jeg kjenner ikke til noen som gjør det, men jeg skal ha det i bakhodet, og spør de jeg kjenner som kanskje kan vite sånt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 13, 2006 Jeg kjenner ikke til noen som gjør det, men jeg skal ha det i bakhodet, og spør de jeg kjenner som kanskje kan vite sånt. Takk Han http://www.valsespesialisten.no skulle ha 750 kr pr hjulbue Litt dyrt, har hørt at det er vanlig å ta 250-300. Men får se hva det blir til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 13, 2006 Jeg er ikke sikker, men jeg mener at BMW her i byen valser for 500 kr pr hjørne... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 13, 2006 Jeg er ikke sikker, men jeg mener at BMW her i byen valser for 500 kr pr hjørne... Er Kjell Strømme på Lund jeg har hørt valser... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 13, 2006 Er Kjell Strømme på Lund jeg har hørt valser... Okay takker, skal ringe han til uka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 13, 2006 Du kan høre med gutta på Autopower. Jeg har sett at det ligger en hjulbuevalse i en hylle der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 24, 2006 Ellers så valses det i Skien/Porsgrunn, 300,- pr hjulbue for å bare brette inn kanten, og 500,- hvis den skal valses ut. De varmer lakken, men gir ingen garanti for sprekker. Sjappa har et så orginalt navn som bildeler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 26, 2006 Okay takker for alle svar, skal prøve å kutte litt selv å se om det funker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...