#1 Skrevet April 11, 2006 Heisann! Har fått rettet ut 2 felger som ble bunglet i høst, etter retting ble det en liten sprekk akkurat i enden av den ene eiken. Tenkte jeg skulle få dem sveisa hos et lokalt sveiseverksted, men dem kunne IKKE garantere at det ble å holde - og at aluminiumen kunne bli sprø. Noen som har prøvd dette ? fungerer det? eller er det bare å kjøpe nye felger ? (gjelder 2 felger til 2550 pr.stk) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2006 hva skulle de ha for å sveise felgene? om det bare er en liten del av pris på nye felger ville jeg ha prøvd å fått d sveisa, går stortsett greit å sveise alu, om du gjøre det rikting, og det regner jeg med at et sveiseverksted kan... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2006 Dem mente at aluen kunne bli sprøere, og da kunne den sprekke enda mer... Men får vel bare prøve å se, kan vel ikka ta mange kronene for den sveisen. Er jo bare ei lita sprekke på 8-9mm. var som faen da, tenkte jeg skulle prøve sommerhjula på i påsken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2006 Jeg la om på lørdag :9 herlig.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...