Akkurat passe! (Felger og senk nye Passat)

Anbefalte innlegg

Noe sånt skal det bli.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe sånt skal det bli.

Bilder gjør seg...

bfcpassat3cseite8um.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gud bedre for noen grusomme felger : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gud bedre for noen grusomme felger : eek :

stemmer det, men fin høyde da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er så moro med ting som ikke andre har. Jeg for min del kaster snart opp av Brock og BBS. Dare to be different, Død fisk følger strømmen osv.

Klin til, og driit i hva andre sier!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok litt tung kost for Ola Norman det der...

 

Men personlig, så syns jeg det er noe av det absolutt råeste man kan gjøre med en Passat... Lav, ren, svart, chrome og store hjul! GO FOR IT :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er så moro med ting som ikke andre har. Jeg for min del kaster snart opp av Brock og BBS. Dare to be different, Død fisk følger strømmen osv.

Klin til, og driit i hva andre sier!

 

Er helt enig i at det er bra at noen tørr å skille seg ut, men annerledes behøver jo ikke nødvendigvis å være stygt :rolleye: Jeg klarer ihvertfall ikke å like slike type felger uanssett hvor mye jeg prøver, en mer tradisjonell felg på samme bil kunne nok blitt bra. Men siden du skal gjøre ting annereldes regner jeg ikke med du har tenkt å kopiere den på bildet og dermed kan bruke andre (og pene) felger : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er så moro med ting som ikke andre har. Jeg for min del kaster snart opp av Brock og BBS. Dare to be different, Død fisk følger strømmen osv.

Klin til, og driit i hva andre sier!

 

Amen........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er så moro med ting som ikke andre har. Jeg for min del kaster snart opp av Brock og BBS. Dare to be different, Død fisk følger strømmen osv.

Klin til, og driit i hva andre sier!

 

Helt enig, så lenge du er fornøyd spiller det ingen rolle hva andre mener.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.