Anbefalte innlegg

Kjøpte en S4 2.7 for en stund siden men lurer fælt på denne turbolyden da. Høres ut som politiet er etter meg ved visse turtall og fullt pådrag. Rekner med at dette er normalt da bilen går som ei kule.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ulelyd er nok normalt, mens hveselyd eller rakling ikke er bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

uler bra ja men eg synes det ikkje høres ut som ulyd eller noe sånt, men var liksom ikkje vant med det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De jeg har kjørt uler iallefall godt da de er kalde/akkurat startet da man f.eks flytter de litt frem og tilbake på en parkeringsplaass. ( lavt turtall og litt belastning ). Ute på veien er ikke lyden så merkbar, men noe lyd må turboene få lov å lage.

 

Dessuten er det jo litt tøft!!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hører nada fra mine snurrboer unntatt når jeg kjører med førervinduet oppe. Har du originalt innsug og eksos?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde også litt ulelyd på min S4 ved lavt turtall og belastning. Kunne høre ut som politiet ja :) . Det ble mindre lyd når motoren ble varm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min TT er det samme lyden på lavt turtall/kald moror, men når den er varm er det bare stilig :)

 

Håper du ikke har noe defekt da.... Kan du ikke få noen i nærheten som har en viss peiling, til å høre på da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vesentli høyere lyd på kald motor selv om ikkje det kjøres med belastning og roer seg ved varm motor. Da er det mer plystring. De på naf mente det var ylyd da bilen var inne der før eg kjøpte den men mekanikeren på bil og tele i bergen sier at det er ok. Han har da han bilen hos seg gjenom noen år. Så jeg stoler på at alt da er i orden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hører nada fra mine snurrboer unntatt når jeg kjører med førervinduet oppe. Har du originalt innsug og eksos?

 

Alt er orginalt utenom chippen......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.