#1 Skrevet April 11, 2006 Ser at det selges sett der du kan feste mattene fast i dørken men hvordan skal dette lages til?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2006 Grove plastgjenger på undersiden av knotten skrues ned i gulvteppet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2006 Slenger meg på her, om jeg får lov I min TT, er den ene knotten på førersiden revet av (før jeg overtok den da). Stikker noen tråder opp derfra. Hvordan feste en ny knott på samme plass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2006 Tja, flytte begge knottene litt bakover/fremover, eller "reparere" det gamle hullet med lim eller noe sånt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 12, 2006 Må man da kjøpe matter med hull for dette eller kan man sette disse på teppe selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...