FK Silverline senkesett - treng litt hjelp

Anbefalte innlegg

Fikk senkesettet mitt for en liten uke siden. Alt ser komplett og fint ut , men fikk bare med denne ene delen (se bilde) , ble litt i tvil om jeg burde hatt to stk slike :o

 

Kan noen være så snill og bekrefte/avkrefte dette. Skal jo monteres snart :)

DSC00025_2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel denne som skal imellom hovedfjær og hjelpe fjær eller, det er iallefall en blå plastring på mine..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel denne som skal imellom hovedfjær og hjelpe fjær eller, det er iallefall en blå plastring på mine..

 

 

Var det jeg fryktet.....du mener på fremme? Hva mener du med hjelpefjær?

 

Andre som kan bekrefte dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bump.....begynner å haste litt dette

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

der den røde pila er sitter det en blå plast ring, vet ikke om det en er lik den du har på bildet.. eller om dine dempere ser slik ut...

FK2.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har samme settet på min. Den blå ringen er bare for å hindre stål mot stål hvis du skulle klare å bunne demperen. Jeg har dem ikke på, jeg brukte de orginale bump-gummiene som sitter på bilen. Har senket den ca 60 mm fremme, og det går fint.

Settet er vel godkjennt ned til 65mm, men det går an å senke mye mer enn det til banekjøring, det er vel her denne ringen kommer til nytte

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har samme settet på min. Den blå ringen er bare for å hindre stål mot stål hvis du skulle klare å bunne demperen. Jeg har dem ikke på, jeg brukte de orginale bump-gummiene som sitter på bilen. Har senket den ca 60 mm fremme, og det går fint.

Settet er vel godkjennt ned til 65mm, men det går an å senke mye mer enn det til banekjøring, det er vel her denne ringen kommer til nytte

 

Ok, det høres bra ut, var litt redd for at jeg måtte vente på denne delen for å montere osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, nå husker jeg,,.. sitter også en blå ring der ja, som skal hindre stål mot stål-..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.