#1 Skrevet April 11, 2006 Sikkert ett teit spørsmål men koss i helsikke får eg tatt ut askebegeret på min s4 92 modell ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 11, 2006 Sku opp innmaten når det står åpent:D:D Såre enkelt hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 12, 2006 står to skruer under plastrammen rundt klimakontrollen, den er klipset på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 12, 2006 låner tråden din litt, Jeg har det samme problemet på min 93 mod, jeg får det !"#¤¤#¤ meg ikke ut for å tømme det: bh : Tror jeg har prøvd det meste, er vel ikke meningen at man skal skru det ut heller: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 12, 2006 Bare å dra det opp i forkant dvs loddrett opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 12, 2006 En annen mulighet er å skyve det opp fra undersiden når det er dratt ut. Det er åpent på undersiden for at det skal være tilgang derifra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 12, 2006 Sku opp innmaten når det står åpent:D:D Såre enkelt hehe Eg repeterar... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 12, 2006 Bare for å skyte inn en liten kommentar her... Man røker vel ikke i bilen?!?!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 12, 2006 Eg repeterar... Har prøvd å skue opp den "flippe" saken når askebegeret er åpent, men får det ikke ut alikevel jeg da..sitter som ""!§#!¤"% 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 12, 2006 En annen mulighet er å skyve det opp fra undersiden når det er dratt ut. Det er åpent på undersiden for at det skal være tilgang derifra Jepp det funka eeeendelig ska eg få tømt askebegeret på normal måte takk for hjelpen alle sammen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 12, 2006 Bare for å skyte inn en liten kommentar her... Man røker vel ikke i bilen?!?!? Røker ikke Men tygger tyggis og anna snop Satt oxo å lurte på om det var plass til en skjerm der men det går nok ikke uten å kutte nei hmm ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...