#1 Skrevet April 11, 2006 Finnes det noen netthandler eller lignende som har BBS felger ? Sliter med å finne pris på nettet på dem! Vet jo at Shariff forhandler BBS, men for oss nordlendinger som er avhengige av at dem faktisk blir sendt oppover, og at det er rett type dekk og slikt når det kommer fram - så blir det vanskelig å handle der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 12, 2006 Du kan jo høre med disse gutta her! Regner med at de kan sende felg/dekk med Posten... De fører hvertfall BBS.. http://www.gundersen-sportscar.com/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 12, 2006 http://www.autogrip.no/ Dette er vel hovedimportør. Kan jo høre med dem ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 12, 2006 Shariff ordner det også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 12, 2006 nordisk felgimport har vel også BBS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 12, 2006 Flere som skaffer BBS ja, men ingen skaffer de BBS-ene jeg er ute etter. BBS RS GT med sort senter er jo rå felger, men ifølge alle jeg har spurt kan ikke disse skaffes i Norge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 12, 2006 Flere som skaffer BBS ja, men ingen skaffer de BBS-ene jeg er ute etter. BBS RS GT med sort senter er jo rå felger, men ifølge alle jeg har spurt kan ikke disse skaffes i Norge? Autogrip har mulighet til å skaffe alt som lages av BBS. Er bare en liten del de lagerfører i Norge, men skaffer alt fra BBS på bestilling. Har gjort det selv tideligere og går nå og venter på nye BBS som måtte bestilles fra Tyskland siden de ikke lagerførs i Norge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 12, 2006 I nest nyeste (?) Motorbørsen så jeg billige RS GT felger hos en felgselger i trondheims området. Husker ikke i skrivende stund hva det het, men jeg skal komme tilbake til det når jeg finner navn og url 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 12, 2006 Takk for all respons, skal tråle bilblader - og nettsider nå i påsken.. Må få bestilt meg noen felger rett over påske tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 12, 2006 I nest nyeste (?) Motorbørsen så jeg billige RS GT felger hos en felgselger i trondheims området. Husker ikke i skrivende stund hva det het, men jeg skal komme tilbake til det når jeg finner navn og url Dekkspektrum.no det ja. Det er replica tror jeg, også er de bare å få tak i med dim 8x5x19 Hvis det hadde vært 18" ville jeg handla men er redd 8,5x19" blir en halv tomme for bredt på S2 coupe.. Men skal sende en mail til Autogrip å høre jeg Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...