#1 Skrevet April 12, 2006 Er det noen forskjell på baklykter fra 98 til 99 modell s4? Eller er det mulig å kjøpe stylinglykter som er lyse ala sånne hella golf lykter som alle har?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 12, 2006 Tror det skal være det samme. Jeg har iaf lykter ifra 2000mod S4 på min 97 A4. Eneste jeg trengte å gjøre var å bytte om ledningen for blinklyset og ryggelyset i den ISO-kontakta som du kobler til lykteinnsatsen. Dette var pga at jeg hadde "pre-facelift" lamper på min og der satt de motsatt vei. Det skal iaf være like fester og gjort på 20min å bytte begge lyktene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 12, 2006 Samme erfaring som Mats her! Byttet fra pre-facelift til facelift og måtte bare bytte om 2 ledninger i koblingen.. Resten er plug & play! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 12, 2006 oki... greit å få med seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...